CHIU, MELISSA. Chinese Contemporary Art – 7 Things You Should Know. Kitajska: AW Asia, 2008

CONCLUSION. (str. 83 – 90)

Kitajska sodobna umetnost ostaja prisotna na svetovni umetniški sceni. Skozi leta se je spopadala s pomanjkanjem podpore doma, a tudi ta situacija se v zadnjih letih izboljšuje. Kitajska oblast na vseh ravneh vedno bolj podpira svoje umetnike.

Zelo svetla prihodnost se kitajski umetnosti obeta tudi, če sodimo po dinamiki in številu raznih umetniških šol na Kitajskem, kjer so mesta predavateljev dobili nekoč zatirani umetniki in učitelji. Vzpodbudno je tudi dejstvo, da večina vodilnih umetniških šol, kamor nedvomno spadata tudi Central Academy of Fine Arts v Pekingu in The China Academy of Art v Hangzhouu, v svojih programih vsebuje tudi take umetniške prakse kot so performasi, instalacije in videi.

Za preobrat v uradnem dojemanju so zelo pomembne vse spremembe, ki so se na področju sodobne kitajske umetnosti zgodile v zadnjih treh desetletjih. V 80. letih se je dogajala liberalizacija, ko so umetniki prvič eksperimentirali z novimi umetniškimi slogi in mediji. V 90. letih se je dogajala internacionalizacije kitajske umetnosti – umet