Še preden sem trdno pristala na PlanetBIO, sem se večkrat srečala z vegetarijanstvom, veganstvom in presnojedstvom, a me te stvari nikoli niso zanimale do te mere, da bi se z njimi začela podrobneje ukvarjati. Pravzaprav sem si šele pred kratkim bolje razjasnila razliko med prej omenjenimi pojmi, ki označujejo različne načine prehranjevanja …

Pred tremi leti sva se z Romanom celo odločila, da v času posta iz najine prehrane odstraniva meso. Kar tako. Da vidiva, če zmoreva. Kolikor se spomnim, sva povečala količino zaužitega sadja in zelenjave, meso pa začela nadomeščati predvsem s sirom. Kmalu sva ugotovila, da je najbrž sir glavni vzrok za močan zadah. To težavo sva skušala odpraviti na način, da sva jedla manj sira. A zadah je v večji meri izginil šele, ko sva začela spet jesti tako, kot sva to počela pred postno odločitvijo. Čeprav sva zdržala 40 dni, sva na koncu ugotovila, da vegetarijanstvo ni za naju. Zdaj veva zakaj. Zato, ker sva delala usodno napako, ki jo najbrž dela veliko ljudi, ki se želijo preskusiti v brezmesni hrani. Enostavno sva mislila, da bo željo po mesnih izdelkih pregnala večja količina sadja, zelenjave in mlečnih izdelkov. Nikoli pa se nisva načina prehranjevanja lotila resneje, na primer s pomočjo kakšne knjige. In večkrat se je pojavil problem, kaj skuhati za kosilo, če sva pa polento z zelenjavo jedla že pred dvema dnevoma.

Ko sem letos