Ko sem prvič pregledala program letošnjega Trnfesta, me je takoj pritegnilo ime Bratko Bibič. S tem imenom sem se prvič srečala pred nekaj leti, ko sem se kljub temu, da nisem (bila) študentka sociologije na Filozofski fakulteti, udeležila predavanj z naslovom Popularna godba, ki jih je imel Ičo Vidmar. To so bila ena bolj zanimivih predavanj v mojem študiju. Ičo Vidmar je namreč neke vrste glasbena enciklopedija. Ob nepoznavanju večine imen, ki jih je omenjal na predavanjih, sem se včasih počutila prav neumno. Glasba me je namreč od vedno zanimala, vendar se nikoli nisem podrobneje poglabljala v zgodovino glasbe in nikoli si nisem zapomnila čisto vseh imen, s katerimi sem se srečala.

Na enem od predavanj nas je Ičo spraševal, če poznamo skupino Begnagrad. Če se prav spomnim, mu ni pritrdil prav nihče. To je bilo prvič, da sem se srečala s skupino Begnagrad in imenom Bratko Bibič, ki je bil eden od članov te skupine. Zapomnila pa sem si ga verjetno še najbolj zaradi asociacije na igralca Poldeta Bibiča 🙂 Kasneje sem v sklopu Popularne godbe brala tudi njegovo zelo zanimivo knjigo Hrup z Metelkove: tranzicije prostorov in kulture v Ljubljani.